Vételi lehetőségek

Rádiókészülékkel:

Budapest 102,1 MHz
Debrecen 92,3 MHz
Dunaföldvár 104,1 MHz
Esztergom 92,5 MHz
Kalocsa 94,5 MHz
Kaposvár 102,6 MHz
Kiskőrös 91,7 MHz
Komló 91,4 MHz
Mór 89,0 MHz
Sárbogárd 96,6 MHz

Orosháza 88,6 MHz
Pécs 101,2 MHz
Sopron 104,6 MHz
Szekszárd 102,5 MHz
Székesfehérvár 96,1 MHz
Szombathely 107,4 MHz
Tapolca 101,8 MHz
Vác 87,9 MHz
Veszprém 94,6 MHz
Zalaegerszeg 92,9 MHz




DAB+ kisérleti digitális földfelszíni sugárzás
(FIGYELEM! Kizárólag a plusszos készülékek alkalmasak adásunk vételére, a DAB felirat önmagában nem elégséges. A sugárzás körülményeire rádiónknak semmilyen ráhatása nincsen, annak folytatásáról ill. esetleges megszüntetéséről az Antenna Hungária jogosult kizárólag dönteni.)
Budapesten és kb. 20 km-es környezetében valamint Budapesttől déli és délkeleti irányban kb. 70 km távolságra a 11D csatornán, a 222,064 MHz-en



Interneten:

Okostelefonnal:
alkalmazás letöltése Androidos alkalmazás letöltéséhez kattintson ide!
Más mobil operációs rendszerekhez ajánljuk a TuneIn alkalmazást vagy használhatja az alábbi linkek valamelyikét.

MP3 formátum hallgatás MP3-ban
- gyors összeköttetéssel (DSL vagy kábeltv - 128 kbps mp3):

külső lejátszóprogram használatához kattintson az alábbi linkek valamelyikére:
Winamp, ...
Windows Media Player
VLC, ...

- lassú összeköttetéssel (modem vagy mobiltelefon - 32 kbps mp3):

külső lejátszóprogram használatához kattintson az alábbi linkek valamelyikére:
Winamp, ...
Windows Media Player
VLC, ...

Ogg Vorbis formátum hallgatás Ogg-ban (válasszon az alábbi linkek közül)
- gyors összeköttetéssel (DSL vagy kábeltv - 120 kbps ogg):

  Winamp, ...
VLC, ...

- lassú összeköttetéssel (modem vagy mobiltelefon - 30 kbps ogg):

  Winamp, ...
VLC, ...


Visszahallgatás
Elhangzott műsoraink utólag fél évig meghallgathatók internetes archívumunkban. Ehhez a Műsoraink illetve a Rádióműsor menüben megjelenő műsorcímek előtt található hangszóró ikonra kell kattintani.



Műholdon keresztül:

Eutelsat 9A műhold,
pozició: 9 fok kelet
frekvencia: 11958 MHz, polarizáció: V, (DVB-S2 moduláció)
hibajavító kódolás FEC 2/3,
szimbólumsebesség: 27500 MS/s,



Kábel-TV hálózaton:

(a vételhez koaxiális antennabemenettel rendelkező vevőkészülék szükséges ill. egyes hálózatokon a TV-készüléken hallgatható)


A Tarr kft. hálózatán
a 104,7 MHz-en Bács-Kiskun, Baranya, Tolna és Zala megye több, mint kétszáz településén

A Molnár Elektronikai Kft. kábel-TV hálózatán a Rábaköz 27 településén a 104,6 MHz-en

A Vidanet Zrt. kábel-TV hálózatán Győrben és Mosonmagyaróváron a 92,6 MHz-en, Kaposváron a digitális csomagokban

A Budakalász Kábel-TV hálózatán a 99,4 MHz-en

A Parabola IKT hálózatán a Budapest, XVIII. ker. Lipták telepen

A Rétsági Kábelszolgáltató hálózatán
a 87,5 MHz-en Nógrád megye tíz településén

 

Hirdetés

Partnereink:

     

Az Irgalmasság Szent Éve